روند خرید گیم پس آلتیمیت از طریق وبسایت رسمی PlayStation

روند خرید گیم پس آلتیمیت از طریق وبسایت رسمی PlayStation به سرعت و سهولت بسیار بالایی انجام می‌شود. لازم به ذک

توسط مدیر سایت در 20 آذر 1402

روند خرید گیم پس آلتیمیت از طریق وبسایت رسمی PlayStation به سرعت و سهولت بسیار بالایی انجام می‌شود. لازم به ذکر است که با خرید این پلن، می‌توانید به خدمات آنلاین PlayStation Plus و PlayStation Now نیز دسترسی داشته باشید و از بهبود تجربه بازی با دوستان و علاقه‌مندان خود لذت ببرید.

برای خرید این پلن، در ابتدا باید به وبسایت رسمی PlayStation مراجعه کنید. پس از ورود به سایت، با وارد کردن اطلاعات حساب کاربری خود و ورود به پنل کاربری خود، به قسمت فروشگاه بروید. در قسمت فروشگاه، گزینه PlayStation Plus را انتخاب کرده و پلن گیم پس آلتیمیت را انتخاب کنید.

در پنجره جدیدی که باز می‌شود، تمام جزئیات مربوط به پلن گیم پس آلتیمیت ذکر شده است و می‌توانید به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را وارد نمایید. سپس دکمه خرید را کلیک کنید و پس از پرداخت هزینه، در کمتر از چند دقیقه به گیم پس آلتیمیت دسترسی خواهید داشت.

برای استفاده از گیم پس آلتیمیت، باید به قسمت رسانه‌ها در پنل کاربری خود رفته و دانلود بازی‌های مورد نظر خود را انجام دهید. در صورت داشتن هرگونه مشکل در خرید و یا استفاده از گیم پس آلتیمیت، می‌توانید با پشتیبانی مشتریان PlayStation تماس بگیرید و مشکلات خود را با آنها در میان بگذارید.



آموزش خرید گیم پس آلتیمیت از طریق وبسایت رسمی PlayStation

گیم پس یک سرویس آنلاین بازی‌های کامپیوتر و کنسول PlayStation است که توسط شرکت سونی ارائه می‌شود. با استفاده از این سرویس، می‌توانید به صورت آنلاین بازی‌هایی را که در کنسول PlayStation دارید، بر روی PC یا Mac خود بازی کنید. این سرویس با نام گیم پس آلتیمیت همراه با بسته‌های اعضای فوق‌العاده در دسترس است.

برای خرید گیم پس آلتیمیت، به وبسایت رسمی PlayStation به آدرس www.playstation.com مراجعه کنید. در بخش "PlayStation Plus"، گزینه "جزئیات" را انتخاب کنید و پس از آن به بخش "خرید گیم پس" بروید. در این قسمت شما می‌توانید بسته‌های مختلف را بررسی کرده و بسته‌ای را که برای شما بیشترین مزیت را دارد، انتخاب کنید.

پس از انتخاب بسته‌ی مورد نظر، شما به صفحه‌ی پرداخت هدایت می‌شوید. در این صفحه، باید اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید و روی "خرید" کلیک کنید. پس از پایان این فرآیند، شما اکانت گیم پس خود را خواهید داشت و می‌توانید بازی‌های خود را به صورت آنلاین با دوستان خود بازی کنید.

با خرید بسته‌ی گیم پس آلتیمیت، شما به لحاظ مالی می‌توانید از دسترسی به تعدادی از بازی‌های برتر کنسول PlayStation برای بازی‌های محلی ماشین بازی استفاده کنید. همچنین، با این بسته، شما امکان استفاده از سرویس PlayStation Plus و دیگر بسته‌های ویژه را نیز دارید. به عبارت دیگر، با عضویت در گیم پس آلتیمیت، شما بسیاری از امکانات آنلاین بازی کنسول PlayStation را خواهید داشت.



راهنمایی کامل خرید گیم پس آلتیمیت از طریق وبسایت PlayStation

برای خرید گیم پس آلتیمیت در وبسایت PlayStation، ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. پس از ورود به حساب کاربری، باید به صفحه گیم پس آلتیمیت بروید و روی گزینه "خرید اکنون" کلیک کنید. سپس شما به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید که می‌توانید با استفاده از کارت اعتباری، کارت هدیه یا حساب PayPal خود پرداخت را انجام دهید.

بعد از پرداخت، شما به صفحه تأیید خرید هدایت خواهید شد و باید به طور دقیق از صحت اطلاعات خود اطمینان حاصل کنید. سپس برای استفاده از گیم پس آلتیمیت خود، باید به صفحه "بازی‌های من" بروید که می‌توانید تمام بازی‌هایی که به آنها دسترسی دارید را مشاهده کنید.

در این طرح، شما به تمام بازی‌هایی که در دسترس PlayStation Store قرار دارند دسترسی خواهید داشت و می‌توانید آنها را با دوستان خود آنلاین بازی کنید و از تخفیف‌های ویژه استفاده کنید. بنابراین، خرید گیم پس آلتیمیت از طریق وبسایت PlayStation یکی از بهترین و عالی‌ترین راه‌هایی است که برای بازی کردن با PlayStation در اختیار شما قرار می‌گیرد.



مراحل خرید گیم پس آلتیمیت از طریق وبسایت رسمی PlayStation

خرید گیم پس آلتیمیت از طریق وبسایت رسمی PlayStation از روش‌هایی است که بسیاری از اهالی بازی‌های ویدیویی ایرانی از آن بهره می‌برند. برای اینکه از این روش استفاده کنید نیاز به یک حساب کاربری در وبسایت PlayStation دارید که می‌توانید آن را با پر کردن فرم‌های ثبت نامی ساده و پرداخت کردن هزینه خود، ایجاد کنید.

بعد از ایجاد حساب کاربری خود در وبسایت PlayStation، به دنبال خرید بازی‌هایی، مانند گیم پس آلتیمیت، می‌توانید به صفحه فروشگاه این وبسایت مراجعه کرده و بازی مورد نظر خود را پیدا کنید. برای پیدا کردن این بازی می‌توانید از بخش جستجو در وبسایت استفاده کنید. پس از پیدا کردن بازی، آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

در مرحله بعدی، نیاز به پرداخت هزینه بازی دارید. برای این کار می‌توانید از روش‌های پرداختی مختلف، مانند از طریق کارت‌های بانکی، کارت پرداخت مستقل، حواله بانکی و ... استفاده کنید. پس از پرداخت، بازی به حساب کاربری شما اضافه خواهد شد و شما می‌توانید از آن استفاده کنید.

با خرید گیم پس آلتیمیت از طریق وبسایت رسمی PlayStation، شما به دسته‌ی کاربرانی ملحق می‌شوید که می‌توانند از یکی از بهترین و بزرگترین سرویس‌های بازی‌های ویدیویی در جهان استفاده کنند و بهترین بازی‌ها را تجربه کنند.



چگونگی خرید گیم پس آلتیمیت از طریق وبسایت رسمی PlayStation

در حال حاضر، برخی از بهترین بازی های رایانه ای، در پلتفرم پلی استیشن کنسولی ارائه شده اند. بازی هایی که فقط برای این پلتفرم موجود هستند و نمی توانید آن ها را روی دیگر پلتفرم ها اجرا کنید. بنابراین خرید یک پلی استیشن، تنها راهنمایی برای اجرای این بازی هاست.

خرید گیم پس آلتیمیت از طریق وب سایت رسمی پلی استیشن بسیار ساده است و تنها چند مرحله کاری انجام می دهیم. اولین اقدام برای خرید گیم پس آلتیمیت، وارد شدن به سایت رسمی پلی استیشن بوده و پس از ورود به ناحیه خرید، باید در بخش ‘گیم پس آلتیمیت’ جستجو کنید.

در بخش گیم پس آلتیمیت، شما می توانید انواع مختلف از این پلن را برای بازی های مورد علاقه خود انتخاب کنید. پس از انتخاب پلن مورد نظرتان، می توانید اطلاعات تحویل پستی و هزینه مربوط به گیم پس آلتیمیت را مشاهده کنید و به عمل خرید پرداخت نمایید.

باید توجه داشت که بعد از خرید گیم پس آلتیمیت، بازی های جدید تحت این پلن، برای شما در دسترس قرار می گیرند. بنابراین شما می توانید بازی هایی که ممکن است در آینده ارائه شوند، را نیز به راحتی از طریق این پلن بازی کنید.

در نتیجه، به تنهایی پلن گیم پس آلتیمیت بسیار ارزشمند می باشد و شما می توانید با خرید این پلن از پلتفرم پلی استیشن، از بهترین وجود دارند قابل اجرا بر روی این کنسول بهره مند شوید.



خرید گیم پس آلتیمیت از طریق وبسایت PlayStation: راهنمایی کامل

خرید گیم پس آلتیمیت از طریق وبسایت PlayStation یک فرایند ساده و کاملا آنلاین است که به شما این امکان را می‌دهد تا با پرداخت یک مبلغ مشخص، به تمامی بازی‌های سال با کیفیت بی‌نظیر PlayStation دسترسی پیدا کنید.

در ابتدا به وبسایت PlayStation بروید و صفحه گیم پس آلتیمیت را باز کنید. سپس بر روی گزینه "خرید" کلیک کنید و از روش پرداخت مورد نظر خود استفاده کنید، مثل کارت اعتباری، پی‌پال و یا تراکنش بانکی.

پس از پرداخت، شما به صورت خودکار به گیم پس آلتیمیت دسترسی خواهید داشت و می‌توانید به بازی‌های بسیار زیادی از جمله The Last of Us Part II، Ghost of Tsushima، Final Fantasy VII Remake، Death Stranding، Resident Evil 3 و بسیاری دیگر دسترسی پیدا کنید.

با گیم پس آلتیمیت، شما به همه بازی‌های روزانه، شبانه، صبحگاهی و.... دسترسی خواهید داشت و از کیفیت بی‌نظیر PlayStation در تمام این بازی‌ها لذت خواهید برد. برای استفاده از گیم پس آلتیمیت، شما می‌توانید کدی که دریافت کرده‌اید را در PlayStation Store وارد کنید. در نهایت، با استفاده از گیم پس آلتیمیت شما می‌توانید به صورت رایگان بازی‌های جدیدی که برای PlayStation منتشر می‌شود را تجربه کنید و از بازی‌های محبوب خود لذت بیشتری ببرید.



منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن